Kluczowe umiejętności menedżerskie

Co zrobić, aby sprawdzić się w roli menedżera?

Jakie są niezbędne umiejętności, aby odnieść sukces jako menedżer? Z jakimi problemami spotyka się każdy menedżer? Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktu i napięć w zespole? Warsztaty z zakresu zarządzania kompetencjami menedżerskimi pozwalają sprawdzić czy 20% narzędzi kontrolnych przynosi 80% efektów.


Czego dowiesz się na warsztatach?

Na warsztatach, podobnie jak na zasadzie listy kontrolnej, można sprawdzić: czy potrafisz wyznaczać cele, zaplanować pracę, jak reagujesz na pomysły swoich pracowników, kiedy i za co ich chwalisz, czy znasz zasady delegowania zadań i ich rozliczania, czy poprzez informację zwrotną, wiesz jak budować zaufanie i poczucie odpowiedzialności za rezultaty, jakie skojarzenia rodzi w Tobie konflikt i ? co najważniejsze ? czy wiesz, jak w praktyce wykorzystać swoją wiedzę dotyczącą powyższych zagadnień.

 

Warsztaty – dla kogo?

  • nowi menadżerowie ? osoby, które niedawno objęły stanowiska kierownicze i potrzebują wsparcia w rozwijaniu kluczowych umiejętności menadżerskich
  • kadra zarządzająca ? menadżerowie średniego szczebla, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności zarządzania zespołem i projektami
  • liderzy zespołów ? osoby odpowiedzialne za kierowanie zespołami w różnych działach firmy
  • specjaliści ds. HR ? pracownicy działów HR, którzy chcą lepiej wspierać rozwój menadżerów w organizacji

Jakie korzyści?

  • skuteczna komunikacja ? zdolność do jasnego i efektywnego przekazywania informacji
  • zarządzanie zespołem ? umiejętność motywowania i budowania efektywnych zespołów
  • rozwiązywanie konfliktów ? techniki identyfikowania i rozwiązywania problemów w zespole
  • podejmowanie decyzji ? zdolność do szybkiego i skutecznego podejmowania decyzji
  • planowanie i organizacja ? umiejętność efektywnego planowania zadań i zarządzania czasem
  • delegowanie zadań ? zdolność do efektywnego rozdzielania obowiązków w zespole

Program warsztatów

Blok I

Przywództwo i zarządzanie ludźmi w oparciu o zasady

Moduł 1

Budowanie zaangażowania i zaufania. Kształtowanie roli.

Moduł 2

Skuteczne zarządzanie zespołem

Moduł 3

Komunikacja managerska

 

Blok II

Budowanie zespołów, rozwój i motywowanie ludzi i siebie

Moduł 4

Skuteczny zespół

Moduł 5

Motywacja i motywowanie

Moduł 6

Coaching i rozwój zespołu

 

Blok III

Zarządzanie zorientowane na rezultaty, zmiana i konflikt

Moduł 7

Performance management (PM)

Moduł 8

Zarządzanie zmianą

Moduł 9

Zarządzanie konfliktami

 


Jak to działa?

Poznaj schemat naszego działania.

Dowiedz się więcej

    Zamów konsultacje


    Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (dalej jako ?RODO?), oświadczam, że:
    Administratorem danych osobowych jest Teampartners Szczegółowe dane dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Teampartners dostępne są na podstronie Polityka Prywatności.