Specjalizujemy się w pracy z zespołami na partnerskich zasadach. Dlatego nazywamy się Teampartners. Darek i Krzysiek
Specjalista, praktyk w obszarach: selekcja, rekrutacja, ocena i rozwój kadry menadżerskiej. Moderator. Facylitator. Trener rozwoju osobistego. Wykładowca akademicki: SWPS (Diagnoza psychologiczna); Wyższa Szkoła Promocji (Ćwiczenia z coachingu i kultury organizacyjnej); Instytut Rozwoju Biznesu (Obecnie IBD Business School); Schenk Institute; Mercer Human Capital. Organizator i merytoryczny opiekun Ogólnopolskiego Turnieju Negocjacyjnego. Prowadzi szkolenia i coachingi w języku niemieckim, który poznał podczas studiów prawniczych na Uniwersytecie Viadrina (FF/O). W latach 1998–2002 Wiceprezes firmy doradztwa personalnego People Sp. z o.o., równolegle Członek Zarządu firmy Międzynarodowa Grupa Finansowa Sp. z o.o. odpowiedzialny za Business Development Unit.
„Lubię pracować sam. Ale tak się niestety nie da… W ramach projektów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, obok pracy indywidualnej (mapowanie talentów, coaching, sesje feedbackowe), prowadzę specjalistyczne warsztaty, podnoszące w trwały sposób indywidualną i grupową skuteczność działania zespołów zarządzających oraz stopień rozumienia procesów ludzkich w organizacjach. Specjalizuję się w budowie systemów kompetencyjnych wykorzystywanych przy rekrutacji, selekcji, ocenie i rozwoju pracowników w oparciu o Behavioral Event Interview (BEI) oraz Assement Center. Prowadzę również szkolenia, wykłady, warsztaty w zakresie umiejętności osobistych, warsztaty Train the Trainer dla trenerów wewnętrznych, inteligencji emocjonalnej, zarządzania sobą, zarządzania konfliktem oraz negocjacji, mediacji, komunikacji, obsługi klienta i technik sprzedaży.”
dariusz.wawrzeniecki@teampartners.plTrener biznesu. Od kwietnia 2014 do 2017, Dyrektor ds. Administracji Sprzedaży i Logistyki na Europę Centralną i Wschodnią (CEE). Stworzył metodologię przygotowania budżetu, która została doceniona w konkursie Supply Chain Designer 2016. Pracując w korporacji prowadził szkolenia i warsztaty wewnętrzne oraz zewnętrzne, a także coachingi (Certyfikacja na Coacha ICC 2010).
„Głównym obszarem moich zainteresowań jest funkcjonowanie zespołów oraz rozwiązywanie konfliktów (negocjacje, mediacje, facylitacja) ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji. Dlaczego akurat funkcjonowanie zespołów? Bo zawsze pracowałem w zespołach. No dobra, nie zawsze, lubię też pracować sam. Jest jednak jakościowa różnica jeżeli pracuje się indywidualnie, w grupie (czyli zbiorze indywiduów), a w zespole. Praca w zespole daje możliwość wytworzenia lepszych rozwiązań, pozwala też zrealizować duże rzeczy lub znaleźć rozwiązanie do skomplikowanego problemu.
Posiadam doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, zarówno w prowadzonych projektach, jak również w kierowaniu międzynarodowymi zespołami. Miałem przyjemność współpracować z różnymi zespołami sprzedażowymi o różnej charakterystyce.”
krzysztof.bobinski@teampartners.plTrenerka, coach, rekruterka
Doświadczenie trenerskie zdobywała szkoląc zarówno z umiejętności miękkich takich jak komunikacja, negocjacje, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, rekrutacja i motywacja pracowników jak i z umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta. Aleksandra posiada doświadczenie w rekrutacji nabyte w międzynarodowej firmie executive search- Russell Reynolds Associates. W dziale kadr w koncernie General Electric Commercial Finance w Londynie współpracowała przy opracowaniu programów szkoleniowych dla pracowników, a także przy assesment centers. Jako coach pracuje głównie z managerami, stosując metodę skoncentrowaną na rozwiązaniach oraz na rozwoju kompetencji. Wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Wykształcenie:
psychoterapeuta, badacz, trener, coach
Związany z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie naukowo i dydaktycznie zajmuje się tematem odporności psychicznej. Certyfikowany coach i terapeuta Gestalt – ukończył Szkołę Psychoterapeutów Instytutu Terapii Gestalt w Krakowie i International Program for Gestalt in Organization w Scuola Gestalt di Torino.
Przez ponad 10 lat pracował jako senior consultant w Profesja Consulting, gdzie zaczynał od tematyki konfliktu i negocjacji, a następnie specjalizował się w przywództwie. W latach 2015-2017 managing partner w międzynarodowej grupie szkoleniowo-doradczej IAK Institute for Applied Creativity.
Obecnie łączy pracę naukową z działalnością szkoleniowo-coachingową i praktyką psychoterapeutyczną. Centralnym punktem jego pracy, łączącym wszystkie te obszary, jest tematyka odporności psychicznej. Pracuje z liderami i zespołami w kierunku integrowania spójności i stabilizacji, z zdolnością do adaptacji. W ramach krakowskiej szkoły coachingu SPC dba o to, aby przyszli coache mieli nie tylko narzędzia, ale też wgląd w siebie i drugiego człowieka. W praktyce psychoterapeutycznej bliska jest mu tematyka kryzysów rozwojowych i egzystencjalnych, wobec których stajemy w toku życia.
„Dojrzałe, odporne emocjonalnie jednostki tworzą efektywne zespoły. Jednocześnie system, jakim jest zespół czy organizacja, jest w stanie tą indywidualną dojrzałość i odporność wzmacniać lub osłabiać, osiągać synergię indywidualności lub promować ich kolizję czy zanik. Mechanizmy za tym stojące często decydują o motywacji, kreatywności, zaangażowaniu i satysfakcji ludzi, a w efekcie i rozwoju czy nawet przetrwaniu organizacji. Dlatego moje interwencje odwołują się zarówno do poziomu indywidualnego, jak również do zespołowego i organizacyjnego. Jest to dla mnie fascynujący i inspirujący proces wspólnego odkrywania, korygowania i budowania. Tym się właśnie zajmuję. I tak zwyczajnie sprawia mi olbrzymią frajdę.”
Trenerka, team-coach, praktyk
W latach 1993-1999 pracowała Deutsche Lufthansa AG jako Supervisor Obsługi Pasażerskiej i była odpowiedzialna za koordynację pracy zespołu oraz obsługę kluczowych Klientów.
W latach 1999 – 2001 pełniła funkcję menedżera zespołu zarządzania produktami majątkowymi w Generali TU SA. W ramach pełnionej funkcji tworzyła produkty ubezpieczeniowe, zarządzałam projektami wdrożeniowymi, prowadziłam szkolenia produktowe dla sieci sprzedaży, budowała i zarządzała zespołem.
W latach 2001-2003 pełniła funkcję menedżera działu wsparcia sprzedaży Generali TU SA i Generali Życie TU SA, obsługującego jednostki terenowe w obszarze administracyjnym, marketingu oraz szkoleń.
Od 2007 roku pracuje jako trener biznesu w obszarze przywództwa, zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i treningu trenerów.
Od 2011 roku pracuje jako coach kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla.
Przez 5 lat pełniła funkcję lidera merytorycznego i głównego trenera w wielosesyjnych projektach szkoleniowych w obszarze przywództwa.
Współpracowała w licznych projektach Assesment i Development Center dla kadry kierowniczej jako asesor, a także prowadziłam projekty w ramach oceny kompetencji metodą 360 stopni.
Posiada 10 lat doświadczenia w pracy menadżerskiej w międzynarodowych korporacjach oraz 10 lat praktyki jako trener biznesu w obszarze przywództwa, zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Przeprowadziła ponad 3000 godzin szkoleń i warsztatów, w tym ponad 2000 godzin z zakresu przywództwa.