Jakie są niezbędne umiejętności, aby odnieść sukces jako menedżer? Z jakimi problemami spotyka się każdy menedżer? Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktu i napięć w zespole? Warsztaty z zakresu zarządzania kompetencjami menedżerskimi pozwalają sprawdzić czy 20% narzędzi kontrolnych przynosi 80% efektów.
Na warsztatach, podobnie jak na zasadzie listy kontrolnej, można sprawdzić: czy potrafisz wyznaczać cele, zaplanować pracę, jak reagujesz na pomysły swoich pracowników, kiedy i za co ich chwalisz, czy znasz zasady delegowania zadań i ich rozliczania, czy poprzez informację zwrotną, wiesz jak budować zaufanie i poczucie odpowiedzialności za rezultaty, jakie skojarzenia rodzi w Tobie konflikt i ? co najważniejsze ? czy wiesz, jak w praktyce wykorzystać swoją wiedzę dotyczącą powyższych zagadnień.
Moduł 1
Budowanie zaangażowania i zaufania. Kształtowanie roli.
Moduł 2
Skuteczne zarządzanie zespołem
Moduł 3
Komunikacja managerska
Moduł 4
Skuteczny zespół
Moduł 5
Motywacja i motywowanie
Moduł 6
Coaching i rozwój zespołu
Moduł 7
Performance management (PM)
Moduł 8
Zarządzanie zmianą
Moduł 9
Zarządzanie konfliktami