Regulamin szkolenia
Niniejszy dokument to regulamin świadczenia usług doradczych oraz szkoleniowych i ma na celu podnoszenie jakości usług edukacyjnych poprzez ochronę praw klienta a także firmy doradczo-szkoleniowej (Organizatora). Regulamin zawiera również opis sposobu postepowania w przypadku reklamacji, a także wystąpienia sytuacji niepożądanych
- CENTRUM DORADZTWA I ROZWOJU KATARZYNA GRABOWSKA-WAWRZENIECKA, ul. Staniewicka 14 lok. 209, 03-310 Warszawa
- Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy.
- Adres dla zgłoszeń elektronicznych biuro@teampartners.pl
- Firma organizuje zarówno usługi otwarte jak i zamknięte, wykonując usługi szkoleniowe i doradcze z należytą starannością w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej ofercie.
- Klient ma prawo oczekiwać, że:
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną i praktyczną dotyczącą zagadnień danego tematu realizowanej usługi,
- prowadzący przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
- w czasie realizacji usługi zostanie zrealizowany zakres merytoryczny i praktyczny,
- zostaną spełnione założone cele,
- firma szkoleniowa spełni warunki formalne udziału w usłudze oraz zawartej umowy, w tym wyda materiały i certyfikaty uczestnikom. Certyfikaty są wydawane opcjonalnie.
- zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację odpowiadał Organizator).
- Organizator ma prawo oczekiwać, że:
- uczestnicy wypełnią ankiety badania potrzeb w sposób umożliwiający dopasowanie programu usługi,
- w przypadku usługi zamkniętej, klient udostępni wszystkie niezbędne informacje umożliwiające opracowanie programu zgodnego z potrzebami uczestników.
- uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie realizacji usługi reguł,
- uczestnicy usługi w pełni zaangażują się w proces usługi, oraz będą brali udział w ćwiczeniach i zadaniach,
- uczestnicy przybędą na czas oraz będą brali udział w całości przewidzianego procesu, oraz podpiszą się na liście obecności, co zostanie potwierdzone certyfikatem, w przypadku uczestniczenia w 80% czasu .
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy,
- w przypadku realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu
- Obowiązki Organizatora:
- Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań oraz realizacji usług szkoleniowych i doradczych z należytą starannością, zgodnie z zaakceptowaną ofertą lub umową.
- W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych Organizator podejmie natychmiastowe działania, zgodnie z ustalonymi procedurami.
- 4
ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJ1
W przypadku rażących niedbałości ze strony Organizatora, zarówno jeśli dotyczą kwestii merytorycznych jak i organizacyjnych, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacja powinno zostać zgłoszona poprzez wysłanie na adres e-mail: biuro@teampartners.pl. Dane potrzebne do złożenia reklamacji znajdują się w Załączniku 1 niniejszego regulaminu.
- Uczestnik może złożyć reklamację, nie później niż w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia.
- Każda reklamacja zostaje rozpatrzona przez Organizatora w przeciągu 7 dni roboczych od daty jej wpłynięcia.
- W przypadku wpłynięcia reklamacji zaprzeczającej zapisom zawartym w umowie, bądź gdy wpłynie po terminie zawartym w punkcie 2, Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.
W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, organizator zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie,
- realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie,
- zniżka 15% na kolejne szkolenie
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
- 7
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH
- W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników w trakcie szkolenia, zastosowanie mają ogólne przepisy BHP i p.poż.
- Ogólne zasady postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych:
- Trener realizujący usługę ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Organizatora, w celu podjęcia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów.
- Przedstawiciel Organizatora ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Klienta w celu przedstawienia sytuacji oraz ustalenia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów.
- Choroby lub inne sytuacje powodujące nieobecność trenera:
- Prowadzący szkolenie zawiadamia Organizatora o nieobecności na szkoleniu natychmiast po uzyskaniu takiej informacji.
- Organizator szkolenia, o ile jest to możliwe, zapewnia zastępstwo. Osoba zastępująca Prowadzącego szkolenie musi posiadać wymagane kwalifikacje, umiejętności, predyspozycje i przygotowanie do przeprowadzenia zastępstwa szkolenia oraz informacje o grupie i realizowanym programie szkolenia.
- Jeżeli nie istnieje możliwość zapewnienia zastępstwa na wskazane szkolenie, Organizator szkoleń informuje uczestników o odwołaniu szkolenia z pomocą przedstawiciela Klienta.
- W oparciu o rozmowę z Uczestnikami danego szkolenia lub przedstawicielem Klienta, Organizator ustali nowy termin lub zwróci wpłaconą kwotę po potwierdzeniu rezygnacji.
- Brak dostępności miejsca szkolenia:
- W przypadku braku dostępności miejsca realizacji usługi Organizator podejmie działania do zapewnienia innej sali szkoleniowej w tym samym budynku, o ile zachowuje wymagany standard.
- W przypadku usługi otwartej Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania usługi w przypadku braku możliwości zapewniania odpowiedniej sali zastępczej.
- Udział osób nietrzeźwych lub będących pod wpływem substancji odurzających. Poza standardowymi procedurami postępowania, trener ma prawo poproszenia uczestnika o opuszczenie sali, a w wyjątkowych sytuacjach, żądania opuszczenia sali, jeżeli zachowanie uczestnika uniemożliwia realizację usługi.
Regulamin obowiązuje od 1.07.2024r.
Załącznik nr 1 ? Formularz zgłoszenia skargi/reklamacji
Formularz zgłoszenia skargi/reklamacji
1. Dane uczestnika lub firmy zlecającej (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail):
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Nazwa, data i miejsce usługi:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Opis zgłoszonego problemu:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Proponowana forma rekompensaty (zgodnie z §5 regulaminu):
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Warunki uczestnictwa w szkoleniach realizowanych w formie on-line
- Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy wskazanej przez organizatora ? LINK do szkolenia otrzymają Państwo od nas na 2 dni przed terminem szkolenia
- minimalne wymagania sprzętowe ? laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego ? Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.