Regulamin

Regulamin szkolenia

  • 1
    POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy dokument to regulamin świadczenia usług doradczych oraz szkoleniowych i ma na celu podnoszenie jakości usług edukacyjnych poprzez ochronę praw klienta a także firmy doradczo-szkoleniowej (Organizatora). Regulamin zawiera również opis sposobu postepowania w przypadku reklamacji, a także wystąpienia sytuacji niepożądanych

  • 2
    ORGANIZATOR
  1. CENTRUM DORADZTWA I ROZWOJU KATARZYNA GRABOWSKA-WAWRZENIECKA, ul. Staniewicka 14 lok. 209, 03-310 Warszawa
  2. Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy.
  3. Adres dla zgłoszeń elektronicznych biuro@teampartners.pl
  4. Firma organizuje zarówno usługi otwarte jak i zamknięte, wykonując usługi szkoleniowe i doradcze z należytą starannością w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej ofercie.
  • 3
    ZOBOWIĄZANIA STRON
  1. Klient ma prawo oczekiwać, że:
  2. prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną i praktyczną dotyczącą zagadnień danego tematu realizowanej usługi,
  3. prowadzący przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
  4. w czasie realizacji usługi zostanie zrealizowany zakres merytoryczny i praktyczny,
  5. zostaną spełnione założone cele,
  6. firma szkoleniowa spełni warunki formalne udziału w usłudze oraz zawartej umowy, w tym wyda materiały i certyfikaty uczestnikom. Certyfikaty są wydawane opcjonalnie.
  7. zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację odpowiadał Organizator).
  8. Organizator ma prawo oczekiwać, że:
  9. uczestnicy wypełnią ankiety badania potrzeb w sposób umożliwiający dopasowanie programu usługi,
  10. w przypadku usługi zamkniętej, klient udostępni wszystkie niezbędne informacje umożliwiające opracowanie programu zgodnego z potrzebami uczestników.
  11. uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie realizacji usługi reguł,
  12. uczestnicy usługi w pełni zaangażują się w proces usługi, oraz będą brali udział w ćwiczeniach i zadaniach,
  13. uczestnicy przybędą na czas oraz będą brali udział w całości przewidzianego procesu, oraz podpiszą się na liście obecności, co zostanie potwierdzone certyfikatem, w przypadku uczestniczenia w 80% czasu .
  14. zostaną spełnione inne formalne warunki umowy,
  15. w przypadku realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu
  16. Obowiązki Organizatora:
  17. Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań oraz realizacji usług szkoleniowych i doradczych z należytą starannością, zgodnie z zaakceptowaną ofertą lub umową.
  18. W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych Organizator podejmie natychmiastowe działania, zgodnie z ustalonymi procedurami.

 

  • 4
    ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJ1

W przypadku rażących niedbałości ze strony Organizatora, zarówno jeśli dotyczą kwestii merytorycznych jak i organizacyjnych, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację.

  1. Reklamacja powinno zostać zgłoszona poprzez wysłanie na adres e-mail: biuro@teampartners.pl. Dane potrzebne do złożenia reklamacji znajdują się w Załączniku 1 niniejszego regulaminu.
  2. Uczestnik może złożyć reklamację, nie później niż w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia.
  3. Każda reklamacja zostaje rozpatrzona przez Organizatora w przeciągu 7 dni roboczych od daty jej wpłynięcia.
  4. W przypadku wpłynięcia reklamacji zaprzeczającej zapisom zawartym w umowie, bądź gdy wpłynie po terminie zawartym w punkcie 2, Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.
  • 5
    REKOMPENSATA

W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, organizator zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:

  • powtórzenie szkolenia w innym terminie,
  • realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie,
  • zniżka 15% na kolejne szkolenie
  • otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
  • 6
    KODEKS CYWILNY

Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

  • 7
    PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH
  1. W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników w trakcie szkolenia, zastosowanie mają ogólne przepisy BHP i p.poż.
  2. Ogólne zasady postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych:
    1. Trener realizujący usługę ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Organizatora, w celu podjęcia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów.
    2. Przedstawiciel Organizatora ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Klienta w celu przedstawienia sytuacji oraz ustalenia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów.
  3. Choroby lub inne sytuacje powodujące nieobecność trenera:
    1. Prowadzący szkolenie zawiadamia Organizatora o nieobecności na szkoleniu natychmiast po uzyskaniu takiej informacji.
    2. Organizator szkolenia, o ile jest to możliwe, zapewnia zastępstwo. Osoba zastępująca Prowadzącego szkolenie musi posiadać wymagane kwalifikacje, umiejętności, predyspozycje i przygotowanie do przeprowadzenia zastępstwa szkolenia oraz informacje o grupie i realizowanym programie szkolenia.
    3. Jeżeli nie istnieje możliwość zapewnienia zastępstwa na wskazane szkolenie, Organizator szkoleń informuje uczestników o odwołaniu szkolenia z pomocą przedstawiciela Klienta.
    4. W oparciu o rozmowę z Uczestnikami danego szkolenia lub przedstawicielem Klienta, Organizator ustali nowy termin lub zwróci wpłaconą kwotę po potwierdzeniu rezygnacji.
  4. Brak dostępności miejsca szkolenia:
    1. W przypadku braku dostępności miejsca realizacji usługi Organizator podejmie działania do zapewnienia innej sali szkoleniowej w tym samym budynku, o ile zachowuje wymagany standard.
    2. W przypadku usługi otwartej Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania usługi w przypadku braku możliwości zapewniania odpowiedniej sali zastępczej.
  5. Udział osób nietrzeźwych lub będących pod wpływem substancji odurzających. Poza standardowymi procedurami postępowania, trener ma prawo poproszenia uczestnika o opuszczenie sali, a w wyjątkowych sytuacjach, żądania opuszczenia sali, jeżeli zachowanie uczestnika uniemożliwia realizację usługi.

Regulamin obowiązuje od 1.07.2024r.

 

 

 

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszenia skargi/reklamacji  

Formularz zgłoszenia skargi/reklamacji  
1. Dane uczestnika lub firmy zlecającej (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2. Nazwa, data i miejsce usługi:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
3. Opis zgłoszonego problemu:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4. Proponowana forma rekompensaty (zgodnie z §5 regulaminu):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Warunki uczestnictwa w szkoleniach realizowanych w formie on-line

  • Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
  • Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy  wskazanej przez organizatora  – LINK do szkolenia otrzymają Państwo od nas na 2 dni przed terminem szkolenia
  • minimalne wymagania sprzętowe – laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet
  • minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego –  Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.

 

    Zamów konsultacje


    Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (dalej jako „RODO”), oświadczam, że:
    Administratorem danych osobowych jest Teampartners Szczegółowe dane dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Teampartners dostępne są na podstronie Polityka Prywatności.